Provdag

Jag har just skrivit klart första provet i företagsekonomi. Det var svårt måste jag säga!! Mycket uträkningar (som jag inte riktigt väntat mig)
Får se om det går vägen.. Svårt att bedömma. Kändes väldigt bra på vissa frågor medan andra kändes mindre bra.
Nu kan jag inte göra nå mer ändå, så jag tar helg från skolan nu. Resultatet på provet hoppas jag få veta snart.
Nästa vecka ser jag INTE fram emot. Slutprovet närmar sig! Dessutom är det sjukt mycket som ska läras in nästa vecka. Förstår inte riktigt upplägget på kursen. Dom verkar ha sparat allt till slutet! Hela boken ska jag kunna som rinnande vatten på fredag. Hur det nu ska gå? Fy för denna kurs! Ångar att jag inte läser den på kvartsfart!

Ronja har då varit som en solstråle hela morgonen, tjoat och tjimmat! Hon är ljuset dessa dagar. Jag älskar henne så.

Igår var vi och hälsade på H-Lii & H. Jätte trevligt. Väldigt väldigt snart får Ronja sin 13:e(?) kusin. Vi längtar!!

Nu ska jag brygga mer kaffe & göra mig i ordning. Får se vad denna dag har att erbjuda oss!

Ikväll blir det i alla fall mys med familjen och kanske att man lyxar till med ett glas vin! :)

Kommentarer
Postat av: Linda

Vino! Jag ska också ta mej ett glas. Snart =)

Du är så duktig som pluggar mot ditt mål, det här kommer gå bra ska du se!

Vi syns nog på söndag =) Puuuussss älskade du

2010-02-19 @ 16:07:20
URL: http://lappshakira.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0