Sagolika ting

Vi har haft en jätte mysig dag på stan idag med Melissa & Lewis. Ronja fick sig en del plagg. 2 styckna klänningar från villervalla, dom fanns på sagolika ting. Fanns mycket fina kläder! Oj så mycket jag vill ha till henne som finns på sagolika ting. Bland annat lådor, sedan finns det mycket fina prinsessting som skulle passa fint i hennes kommande rum. Jag var lite stolt ändå när jag gick därifrån utan att ha köpt något rosa. Det blev en turkos/vit randig klänning & en plommonfärgad med stjärnor i olika färger. Köpte även ett par jeanslegging och en topp från HM.  Jag älskar att köpa kläder till henne, det finns ju så himla mycket fint till flickor! Min dröm har alltid varit att få en liten flicka & en prinsessa kom! Lycka!


Vi tog paus på Wayne´s, det blev en sen lunch. Toast! Oj så gott det var! Även Ronja passade på att äta mellis där. Lilla Lewis däremot sov sig igenom "vår paus".
Tack finaste Melissa för en super trevlig dag!

Efter en standag & paltmiddag hos farmor känner jag mig helt slut! Lär bli tidig kväll för mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0