Skolan tar upp mycket tid nu!

Denna dag har innefattat massor med bus och mys med Ronja och en hel del plugg & lite vila. Kvällen likaså förutom vila då!
Jag har prov på fredag börjar få lite panik. Det är SÅ mycket att läsa. Jag hoppas lite har fastnat idag i alla fall.
Det blir lite bloggande nu ett tag eftersom skolan tar väldigt mycket tid även livet som mamma (medan man pluggar). Men det går frammåt :)
Ronja är såklart viktigast och kommer alltid först. Därför vill jag passa på att njuta av hennes vakna tid och plugga medan hon sover!
Nu har jag lagt ifrån mig boken. Måste vila hjärnan ett tag. Nya tag imorgon!

ÄLSKAR DIG RONJA


(Det är mycket mamamama, nanana som betyder mamma, hihi. Och även förståss papapa, dadada)

Kommentarer
Postat av: Linda

Va fina ni är =) Du passar ju skitbra i rött kvinna!

Vi ses ikväll =) Puss

2010-02-17 @ 06:26:00
URL: http://lappshakira.blogg.se/
Postat av: Ida och Viggo

Hej! En till mammablogg, vad roligt!:)

Jag har också tenta på fredag. Ångesten börjar smyga fram nu..huvva

2010-02-17 @ 13:56:37
URL: http://idaskrypin.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0