Sovmorgon!

Godmorgon! Idag gav Ronja sina föräldrar en välförtjänt sovmorgon. Kvart över åtta gick jag och hämtade henne, vilken skillnad om man får sova 1 timme till. Jag vaknade pigg & glad! Härlig känsla! Erik lät vi få sova ett tag till. Så vi passade på att göra lite mysig frukost, sedan gick vi upp och väckte honom klockan nio. Lördagen kunde faktiskt inte starta bättre än så.

Idag ska vi ut på små ärenden. Ronja ska bland annat få lite nya leksaker. Sådana som låter, vi kanske ångrar oss sen men jag tror Ronja skulle bli glad :)

Nu ska jag strax lägga henne så jag får göra mig i ordning!

Kommentarer
Postat av: Anna

hej igen!

jo vi mår bra =) ni då? jag kan inte komma på mammafesten... har ingen som kan vara barnvakt just nu... kanske nästa gång =) hade ni också flyttat nu? hur e de annars? kram

2010-02-27 @ 09:49:26
URL: http://minpassion.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0