Lite snabb shopping

Godmorgon lördag! Nu kan man säga att vi är på benen igen, lite förkylda är vi dock fortfarande men inget som kan hindra oss idag. För idag tänkte vi hitta på något, vi måste få komma ut, andas frisk luft.

Igår åkte jag ut en sväng själv. Var tvungen att lämna tillbaka 2 filmer. Passade då på att svänga in på gina tricot och köpte ett par jeans och 2 tröjor. Orkade inte prova! Men dom satt precis som jag ville när jag kom hem.
Blev även tvungen att köpa en liten present till lilla Lewis som jag hoppas att vi snart får träffa.

Smyckena från LIKAdesign har även kommit. Jag är så himla nöjd med armbandet. Jag unnar mig sällan smycken. Dom flesta smyckena jag har, har jag fått i present eller julklapp.
Jag ber om ursäkt för den dåliga kvalitén på bilderna!




Här ser man skymnten av dom andra örhängerna fast i lila. Ronja tyckte dom var väldigt intressanta och skulle pilla på dom hela tiden!


Ronja & Erik busar! Ronja är en riktigt busig tjej. Något hon gillar är att dra i gardiner och sladdar. Och när man säger åt henne smilar hon stort! Då är det svårt att inte le tillbaka :)

I går skickade jag även in min första inlämningsuppgift. Jag har kollade igenom den säkert 1000 ggr. Så jag hoppas att den är bra! Det är alltid lite jobbigt första gången att bli betygsatt eftersom man aldrig vet riktigt hur läraren är eller hur hon tänker. Fast man kollat igenom betygskriterierna innan. Jag är lite nervös nu när jag ska få "domen"
Men nu kan jag inte göra mer på just den fronten!

Till veckan har jag bokat frissan, känner verkligen att man måste hålla efter håret oftare nu när det är kortare. När man haft långt märker man inte när det växt 2-3 cm. Men nu ser man tydligt!

Vi önskar er en trevlig lördag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0