2010

Vilken fantastisk kväll vi hade igår! Vi åt toastskagen till förrätt, varmrätten var oxfilé & grekisk pyttipanna till de 2 såser, en kall och en varm. Och efterrätten chokladmouss & en sorbekula. Väldigt gott måste jag säga! Vinet till maten passade perfekt.
Vi fick ett mycket bra slut på året!

Imorse var det lite segt att kliva upp. Blev rätt sent igår.
Men nu efter en kopp kaffe känner jag mig pigg och glad.
Erik är nog inte lika pigg tror jag :)

Finklädda!


Sötaste tjejen





Grabbarna








Vi spelade Risk, ingen vann eftersom vi aldrig avslutade det. Det tog
tid och 12 slaget väntade!




TACK för en trevlig kväll!

Kommentarer
Postat av: Vardagstugg

God fortsättning på det nya året! Vad söt ronja var med sin lilla rosett i håret =)



Annelie

2010-01-01 @ 09:54:28
URL: http://vardagstugg.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0