En del att göra!

Det är rätt skönt, Ronja & Erik vilar och jag får sitta framför datorn med en kopp kaffe i tystnad. Skönt! Det ligger högar med tvätt runt om mig. Jag startade morgonen med att vika tvätt samtidigt som jag fikade frukost. Men jag kom inte längre än så! Behöver en paus.

Idag ska vi åka och hälsa på Melissa & Peter men jag tror det blir en liten promenad först. Ronja ska nog få åka en sväng med pulkan medan det fortfarande är ljust! Efter lunch får det bli och sedan tar vi bilen till Tomtebo.

Handla skulle vi även behöva göra och städa upp i förrådet och börja packa ner lite saker i kartonger. Jag var faktiskt duktig och började redan igår kväll. Det var full rulle här, packning och tvätt!
Insidan av fönstrerna ska jag ta i veckan tänkte jag. Jag vill hinna med så mycket som möjligt innan det är dags för mig att ta tag i skolan. Skolan är viktig för mig nu så jag vill lägga så mycket krut på den som möjligt.
Vi har inte bestämt exakt när vi flyttar men någon gång i mitten på januari lite senare kanske. Vi har som sagt en del att göra denna månad.

Pausen är över och jag ska ta och göra mig i ordning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0