En glad spillevink

GODMORGON måndag!

Jag måste börja med att säga att jag är sliten! Min hals är inte hundra och mitt vänstra öga är alldeles rött. Tror att jag måste börja använda mina läsglasögon mer. Jag har varit dålig på de + att jag virrar bort dom var och varannan dag + att Ronja kollar lite konstigt på mig när jag har dom på, hihi. I början var det omöjligt att få ett leende från henne när jag hade dom på. Nu börjar hon vänja sig lite. Hon är ingen storfavorit av glösögonormar tydligen, haha. Men jag ska ändra på de :)

Idag ska vi ut! Ner på stan och träffa Linda som skrivit tenta idag. Jag hoppas det gått bra för henne, men det tror jag. Jag ska även passa på att köpa några småsaker.

Här kommer lite bilder från veckan. Njut! :)

Så här glad brukar Ronja bli när man tar fram kameran! Man kan även skåda
hennes två små söta tänder. Jag blir så glad när hon är glad!





Eftersom jag ser så sliten ut idag så bjuder vi på en bild från förra veckan:


TV-dosan och telefonen är roliga leksaker. Här med TV-dosan :)
Denna söta klänning har hon fått ärva av faster H-Lii!

Kommentarer
Postat av: Erkki Norpinnen

Hon gör nått med fingret på andra bilden :)

2010-01-11 @ 12:30:34
Postat av: Lindis

Hahahaa Erik, vafan lär du ungen egentligen? =)

2010-01-11 @ 18:24:45
Postat av: frida

hahah men lilla ronja sötnosen!:) vilket bustroll hon är också!! Emilio bråser på mamma, såklart;) Kommer till Umeå om dagar bara=) då måste vi träffas. Hoppas ni med får en trevlig helg :) Kram

2010-01-15 @ 16:16:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0