En solstråle att vakna upp till!

Godmorgon säger vi till denna måndag!
Jag vaknade upp till denna älskade lilla solstråle. Man kan inte bli annat än pigg då :)


Nu sitter vi i köket och lyssnar på rix morronzoo på webradion. Ronja blir så glad varje gång jag sätter igång musik på morgonen. Gulligt!

Idag ska jag passa på att packa ner ännu mer saker i flyttlådorna. Funderade även på ta ugnen men jag vet inte om det är lite tidig?
Fönstrerna ska jag nog ta i morgon, i alla fall insidan. Men vi måste köpa fönsterputs när vi ska veckohandla.
Jag hoppas att vi får låna lastbilen på onsdag så vi kan köra bort grejerna från förrådet och balkongen.

Möjligtvis att vi även unnar oss lite friskluft idag, skönt hade det varit i alla fall!

Klockan 19 ikväll är det bodypump som gäller för mig och Linda! Det ska bli roligt, måste träna bort lite julmat :)
Mitt nyttiga och hälsosamma liv börjar idag har jag bestämt :)
Vem kör Linda?

Igår kom finaste Kristina förbi. Ronja var så mysig med henne. Fast dom inte ses jätte ofta så var dom så fina ihop. Ronja brukar annars vara lite avvaktande till en början, men inte mot Kristina. Det var så fint att se!
Vi har valt en fin gudmor åt Ronja.



Kommentarer
Postat av: L

Jag kan köra!

2010-01-04 @ 09:29:34
Postat av: Kristina

Å vad glad jag blir:)

2010-01-06 @ 09:30:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0