Flyttlasset går..

Vi hade en väldigt trevlig dag med Melissa igår. Det kändes som en liten utflykt när vi åkte buss ut dit!
Ronja var jätte duktig. Hon satt stilla i mitt knä hela vägen.
Det blev dock lite bökigt med vagnen när vi åte till Tomtebo. Det stog en tvillingvagn framför oss och eftersom hon givetvis skulle hoppa av före oss (inte så konstigt eftersom vi hoppade av på sista hållplatsen). Vi blev tvungen att ta ut våran vagn för att hon skulle kunna ta ut sin. Det gick bra men det var lite besvärligt!

Igår packade jag och Erik ner det sista. Nu är det i princip bara kartonger här! Imorgon går flyttlasset. Känns ganska skönt. Inge roligt att bo i kaos! Helgen är fullspäckad kan jag då säga.

Idag ska jag och Ronja ner på stan med Markus. Han ska shoppa, så vi ska vara smakråd. Får se om vi också kommer hem med någon påse ;)
Ikväll ska Erik eventuellt köra bort ett lass.
Imorgon ska jag jobba mellan 8-14. Ronja ska vara med moster & kusinerna ute i Täfteå, Erik och Markus ska köra bort allt som finns här hemma. På söndag ska lägenheten nämligen städas ur. Men först babysim på morgonen! Troligtvis åker jag själv med Ronja medan Erik åker hit till lägenheten och börjar städa lite. Får se om lillebror vill hjälpa till? ;)

Ja som sagt den är en helg full av saker! Tur vi fick presentkort på IKSUspa av pappa så vi får unna oss en behandling när allt detta är klart. Det tycker jag vi är värda!

Nu är det blöjbyte (för R alltså) och sedan påtår!

Kommentarer
Postat av: Linda

Bra att du betonade att det var Ronjas blöja som behövde bytas haha.



Ses på söndag baby! Kom ihåg att ladda batteriet till kameran så att vi kan filma våra godingar =)

2010-01-15 @ 09:31:44
URL: http://lappshakira.blogg.se/
Postat av: Emilie

Vart flyttar ni? :)

2010-01-15 @ 17:33:41
URL: http://emilieasplund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0