God aptit

Vilken supertrevlig kväll vi fick igår! Middagen blev supergod. Alla åt med god aptit och det tolkar jag som att det blev en godkänd middag. Och då är jag också nöjd.
Tack och lov så ville Ronja sova till strax efter 7, så jag får vara nöjd med de.
I morgon hoppas jag på få en sovmorgon ;)

Idag blir det troligtvis en sväng förbi barnenshus. Ronja vill ha lite nya leksaker och dessutom ska vi på 2 kalas till veckan så det måste inhandlas presenter. Vet redan vad jag ska köpa så det borde gå undan.
Sedan blir det att köra och hämta babygungan som Melissa & Peter ska få låna av oss.
Det blir en liten lördagsutflykt ändå.

Kvällen hoppas jag bara blir hemma i soffa med massor av mys. Jag är inte piggast i stan direkt!
Dessutom vill man vara på alerten i morgon när det är babysim! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0