Händerna räcker inte till!

Morning!

Idag ska det tvättas, allt ska tvättas! Sängkläder, handukar, sofföverdragen och kläder såklart.
Men jag vet inte hur det ska gå till eftersom R sover den tiden + att E inte gick ner med tvätten.
Jag måste nog ringa farmor och höra om hon kan se över R medan jag är i tvättstugan. Fast R skulle vara vaken skulle jag inte orka gå ner med tvätt i en hand och hon i den andra. Idag räcker inte händerna till, tyvärr!

På måndag ska vi på visning. Spännande! Det är mycket som händer på måndag - visning, skolan börjar & banken.

Idag ska jag passa på att vila lite extra!

Kommentarer
Postat av: Jeanette

Ha en bra dag :)

2010-01-12 @ 09:03:25
URL: http://notimetocry.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0