Hemsk natt!

Natten har varit hemsk! Ronja har varit vaken en hel del. Jag känner mig som ett vrak idag! Det är tur Melissa kommer hit så att man får glömma bort att man är trött för en stund.

Jag börjar undra om Ronja blivit lite mammig nu på slutet. Hon håller koll på mig hela tiden och är uppe i mig jämt! Men hon är så underbar när jag plockar upp henne och hon håller om mig hårt. KÄRLEK!
I natt när jag hämtade henne till sängen efter många om och men så låg hon nära mig och bara kramade om mig. Jag blir tårögd. Jag älskar henne så himla mycket. Jag gör allt för att hon ska må bra. Men ibland känner jag att det är skönt att komma iväg själv för att sedan komma tillbaka och vara en glad mamma.

Det blev även en sväng förbi simhallen igår kväll. Nå mycket träning kan jag inte påstå att det blev. Men jag tycker det var skönt att komma iväg själv och bara få vara Malin.
På söndag blir det bodypump och nästa vecka ska vi prova afropowerdance & core direkt efter. Det ska bli väldigt roligt. Har aldrig provat afropowerdance så jag har ingen aning om det passar mig. Men jag gillar att prova nya saker!

I går började jag lite lätt med företagsekonomin. Skolan börjar den 25 om man ska vara exakt, men jag har tjuvstartart. Känns skönt att ligga ett steg före! Hade tänkt sitta ikväll och göra dom första uppgifterna. Jag måste bli lite varm i kläderna!

Imorgon har vi bjudit "hem" pappa & Karin på middag. Det blir så lyxigt som oxfilé. Erik köpte 2 st på nyår så vi fick en över.
Det händer även en till spännande sak i morgon. Mer vill jag inte säga! Nyfikna? ;)

Starx ska Ronja få lägga sig och vila. Jag ska passa på att städa övervåningen. Sedan ska jag lägga mig i soffan och vila lite.

Hoppas Ni sovit gott i natt och att Ni får en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0