Ingen lång promenad!

Det var härligt med frisk luft! Jag skrev i förra inlägget att vi skulle ta en lång promenad, då tog jag i lite. Det blev bara en tripp runt kvarteren :) Men härligt var det hur som haver!
Nu ska bryggarn sättas igång eftersom det står plugg på agendan. Ronja sover så jag har inga ursäkter längre. Hade dock varit skönt med en kort vila. Men jag får se om jag hinner med det sen. Veckans uppgifter ska bli klara så jag kan fördjupa mig i min första inlämningsuppgift.

LITE BILDER FRÅN DAGEN







Kommentarer
Postat av: Emma

Hon kanske skippar det och börjar traska direkt, man vet aldrig. Hon är då himla söt Ronja! Vad roligt att ni också ska till Ida på fika! Då ses vi!

2010-01-26 @ 19:11:05
URL: http://emmaselberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0