Likadesign

I går var vi på Lika design visning. Jättefina smycken! Och väldigt gott fika fick vi också. Jag köpte ett armband och ett par örhängen, dessutom fick jag ett par örhängen som gåva också. Så nu väntar jag med spänning på att få hem smyckerna så jag kan börja använda dom.
Vädret var inge vidare igår, obehagligt att köra när man knappt ser något. Men vi tog oss fram och tillbaka oskadda!

Sedan var vi även och kikade på en lägenhet längst ner på Haga. Den var väldigt fin. Dock så vill jag ha vita väggar över allt, men det är lätt ordnat!
Köket, golven, taket och toaletten var fräsch! Det är viktigast! De andra är små kostnader som lätt går att fixa.
Ett bud kommer vi garanterat lägga. Frågan är hur mycket? Lika svårt varje gång. Men vi ska allt klura!

Idag har vi lämnat in bilen för reperation, lamndasonderna (stavning?) ska bytas, undra vad de kalaset kommer gå på!
Hoppas bara vi får tillbaka bilen idag. För imorgon åker vi ut till Ida & Alfred där det vankas mammafika. Det ska bli super trevligt. Annars pluggar jag bara om dagarna så något roligt tycker jag att vi är värda.
Får plugga extra mycket idag så jag med gott samvete kan åka ut dit och ha trevligt.

Helgen är även den ganska fullspäckad. På lördag ska jag jobba (dag) sedan på kvällen ska vi umgås med Melissa & Peter. Får se om vi är här eller hos dom.
På söndag är det som vanligt babysim. Mys!

Nu ropar lilla gumman!
Ha en trevlig dag alla!


Kommentarer
Postat av: Linda

Din lilla rackare =) Då kanske du får din vinst på söndag hihi

2010-01-28 @ 20:43:36
URL: http://lappshakira.blogg.se/
Postat av: Frida

Tack gumman för tipset :) Blir en prommis till apoteket idag. Har hört att dom ska vara jätte bra, men jag ringer barnmorskan först:) Ha en trevlig helg puss&Kram

2010-01-29 @ 09:43:56
URL: http://fridaengkvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0