Luncha med M

Klockan 7 ville Ronja göra morgon! Så vi låg och drog oss i en halvtimme innan jag gick upp och gjorde välling. Jag är så sjukt trött på mornarna nu. Fast så fort det blir ljust ute så piggnar jag till rätt fort!
Tacka vet ja förr då Ronja kunde somna om när man tog över henne till våran säng. Den tiden är förbi! En liten nap brukar hon dock ta innan lunch.
Idag hinner jag inte joina henne för vi ska till Melissa och äta lunch. Ronja får äta hemma! Vi ska ta bussen dit, det blir första gången jag åker buss på år och dar! Jag hoppas att det går bra för oss.

Det är nog lika bra att börja göra sig i ordning nu. Hoppas Ni får en mysig torsdag!

Kommentarer
Postat av: Emilie

Kan vara ganska läskigt att åka buss ibland med vagn. Man vet aldrig om man får plats eller inte.. Hoppas det går bra för er! :)

2010-01-14 @ 11:43:40
URL: http://emilieasplund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0