Rutchkanan

Jag lovade ett klipp från babysimmet i söndags. Dagens övning var som sagt rutchkanan. Det gick faktiskt ganska bra. Vi började givetvis med att hålla i händerna så att hon inte kom med ansiktet under vattnet. Det här är hennes tredje åk!
Vi tränade även med badringar runt armarna. denna gång tog jag dom mindre så att hon fick använda sina magmuskler mer för att hålla upp sig. Hon var jätte duktig. Man blir så stolt när hon gör framsteg. Det är sån otroligt stor skillnad om man tänker hur hon var första gången i bassängen. Jag ångrar inte en sekund att vi valt babysim åt henne! Jag kan varmt rekomendera det!




Lika söt som alltid!


Myser i sackosäcken hon fick av farmor & farfar i julklapp



Kommentarer
Postat av: Sofia

Hej! Marie visade mig din blogg, vad roligt att du uppdaterar så ofta! Jag och Jonas ska absolut anmäla vår lilla Amanda på babysim, det ser jätteroligt ut och jag förstår att man blir stolt över alla framsteg. :)

2010-01-23 @ 18:49:19
URL: http://sofiaahlehjelm.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0