Skolan börjar

Helgen är över och en ny vecka är här. Vår helg har som sagt inneburit flytt och städning. Men igår kväll blev vi helt klara så idag ska dom få flytta in om dom godkänner städningen våran såklart. Men det borde dom!
Vi var helt slut igår!! Känner mig rätt mör idag också faktiskt.

Papperna för lägenheten ska skrivas på om en timme. Erik kommer och hämtar upp oss klockan 14!

Vid middags tid (dålig tid, mitt i Ronjas middag) ska vi på visning för en ny lägenhet. Jag är förväntansfull!

För mig började även skolan idag. Eller den riktiga dagen är egentligen om en vecka, nu ska jag bara lära mig deras hemsida mm. Men det ska nog gå bra det också.
Känner mig ganska peppad för skolan nu. Ska bli intressant att få mejl från dom så jag får se hur mina kurser är upplagda. Troligen i dag eller i morgon förmiddag borde jag få allt för inloggningen och en eventuell bok för företagsekonomin.
Så denna vecka blir det att ladda batterierna. Vila mycket så jag har mycket energi för nästa vecka!

Badet i går gick bra. Bökigt var det! Får se om jag lägger ut ett klipp senare idag eller i morgon. Dagens övning var rutchkanan :)

Kommentarer
Postat av: Linda

Hej gumman!

Jag förstår om du är trött, det blev ju rätt mycke för er igår...och idag me!

Snart har du gjort bort alla måsten, då får du passa på att vila =) Det ska bli spännande att höra om lägenheten.

Det gick ganska bra idag. Kände mej dock väldigt ensam.

Nu är jag och Hugo hemma å myser, bara nån timma kvar nu tills mange kommer hem =)

Puss å kram från oss!

2010-01-18 @ 15:00:16
URL: http://lappshakira.blogg.se/
Postat av: Emilie

Ska du läsa i klass eller på distans? :)

2010-01-18 @ 19:52:54
URL: http://emilieasplund.blogg.se/
Postat av: Emilie

Okej, ja men skönt att ändå få några kurser bortgjorda samtidigt som du är hemma med Ronjis! :P

2010-01-18 @ 21:29:26
URL: http://emilieasplund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0