Svår att lämna!

Godmorgon!
Klockan 8 är det dags för jobb. I natt har jag sovit väldigt bra, känner mig i alla fall utvilad fast det var svårt att somna igår. Jag låg och tänkte på Ronja. Vi har som sagt barnvakt åt henne några timmar idag. Problemet är att hon börjar bli svår att lämna igen. Jag har märkt det flera gånger nu! Igår när jag var med brorsan på stan så ville hon absolut inte vara i Markus knä. Utan hon kramade bara om mig hårdare när han sträckte fram händerna.
Så jag är rädd att det kommer vara mycket grin idag :( Jag vet att jag är fjaskig!
Hoppas timmarna går fort så jag får skynda mig att fara och hämta henne.

Nu hör jag hur hon pratar högt inne i sovrummet :)
Så jag ska gå in och pussa på henne lite innan jag ska fara!

Kommentarer
Postat av: Emilie

Okej, snällt av honom :P

Hoppas ni hittar nått snart!

Nä vi har inte ute det till försäljning än. Dom håller på att renovera där nu...

Jag och magen mår bra. Mest magen. Jag tycker det är så jobbigt nu. Har sammandragningar hela tiden. Jätte tröttsamt!

2010-01-16 @ 11:50:39
URL: http://emilieasplund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0