Tidigt!

Godmorgon! Här hemma har vi börjat göra tidiga mornar. Och den jag skyller på är Ronja! Runt kl 6 vill hon upp och leka. Men varken mamma eller pappa är speciellt sugen på det. Så vi gör tappra försök att försöka få henne att somna om - UTAN resultat. Men vi ligger alltid kvar i sängen till runt halv åtta! Öronproppar skulle jag vilja ha :) Hon är aldrig ledsen när hon vaknar men hon pratar med STORA bokstäver!

Denna dag blir även lugn. Vi ska bara busa, mysa, sova, äta!
Vi (läs jag) hihi, har börjat träna Ronja med hennes läragåvagn. Det går bra! Hon är duktig. Det är roligt när hon gör framsteg :)

Ikväll är det dags för träning. Har blivit lite långt mellan gångerna av olika anledningar men nu är det nya tider! 2 gånger i veckan ska jag försöka få in i mitt schema. Minst!

DAGENS LILLA TJEJ i sin läragåvagn:


Kommentarer
Postat av: Frida

Men söt bullen hon är!!!!=) Hur mår ni? Imorgon åker jag till Umeå. Ringer melissa i helgen nångång och hoppas att hon eller du inte har annat för er=) Kram

2010-01-20 @ 23:15:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0