Vår tur!

Tror ni jag kom hem med någon påse idag? :)
Självklart! Jag köpte en tunika till mig från carlings som enbart kostade 79kr (hade kostat 399). Sedan blev jag tvungen att köpa en tröja till Erik också. Även de ett bra kap! Ronja fick inget denna gång. Men hon får och har fått så mycket så denna gång var det vår tur :)
Brorsan gjorde också ett kap, han köpte en skinnjacka på carlings för 499kr och den hade kostat 1790kr. Även han var nöjd. Det var en bra stan dag. Vi gick även på station och fikade, Ronja passade på att äta mellis där. Sedan sov hon i 2,5 h. Gött!

Nu har jag och Erik nyss ätit pizza. Allt är nerpackat så vi gjorde det lätt för oss idag!

Ikväll blir det Let´s dance och godis. Mys! Sista kvällen i vår lägenhet! Sedan är det hejdå brinken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0