Vi går ut!

Jag och Ronja har nyss ätit lunch, strax ska vi klä oss för att ta en lång promenad. Vi har suttit inne alldeles för länge. Båda två behöver frisk luft!
När Ronja vilar ska jag ta tag i företagsekonomin igen. Det blir allt svårare. Man måste verkligen tänka till ordentligt. Men snart börjar jag få en humm på hur man ska tänka.. Intressant men svårt skulle jag kunna sammanfatta det!
Nästa vecka är mitt första prov (delprov). Jag ska även lämna in en uppgift! Mitt mål är VG/MVG! Håll tummarna för mig, jag vill så gärna!

Nä.. nu är det dags att hoppa i ytterkläderna! Vi ses!

Kommentarer
Postat av: Fridada

Men gumman pluggar du?=) Det visste ja inte, hehe. Håller tummarna. btw va lägenheten på Haga het eller? =)

2010-01-30 @ 18:56:07
URL: http://fridaengkvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0