1 juli

Regn och åska idag! Passar egentligen ganska bra för att vi ska lägga lister (läs Erik) och storhandla. Fast samtidigt ska jag och Ronja spendera några timmar med Melissa och Lewis medan Erik lägger lister. Tanken var väl att vi skulle ta en promenad, men det får nog bli kaffe och surr inne istället.

Sitter just nu och lyssnar på Lena - satellite. Jag gillar den! Även Ronja, hon börjar oftast dansa när det spelas musik. Gärna musik men lite fart i. Hon är så söt vår lilla dansprinsessa :)

Igår framkallade vi fler kort till fotoväggen som jag visat tidigare i bloggen. 12 kort ska pryda väggen under väggordet KÄRLEK. Vill köpa fler väggord. Något till köket och något till vårt sovrum. Skulle även vara fint med något i vardagsrummet.. Ja, det är mycket jag skulle vilja ha :)
Tur man fyller år snart :)

Idag är det Eriks första dag som pappaledig och min första semesterdag. Känns helt underbart att få vara tillsammans i 5 hela veckor!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0