Bäcksjön

Godmorgon! Här hemma busar och leker vi för fullt. Erik får dock ligga kvar i sängen idag. Vi kör som sagt varannan morgon och har gjort det sen Ronja kom, nästan i alla fall. Ska strax börja med lite frukost. Frukostmålet är nog det mysigaste när vi får äta tillsammans alla tre. I går storhandlade vi så idag har jag mycket att ställa på bordet. Gott!

Våra planer idag är att åka till Bäcksjön. Erik älskar att fiska så han ska prova fiskelyckan där. Sedan finns det tydligen också två badstränder där som vi hade tänkt besöka först. Jag har aldrig varit där. Men det kan vara mysigt med en liten utflykt också.
Tycker dock att det är lite molnigt idag för att ligga på en strand och sola. Kanske att det blir blåare himmel fram mot dagen. Vi åker nog ändå skulle jag tro.

Eftersom jag fyller år nästa vecka måste jag ta tag i bakandet i helgen. Vet inte riktigt vad jag ska bjuda på men jag har en receptpärm med många goda saker så något ska jag allt komma på :)

Ikväll blir det att grilla kyckling sedan hoppas jag att vi får säga några ord på skype till mamma/mormor. Vi missade varandra igår. Typiskt!

Nu ska jag återgå till frukosten!
Hoppas Ni har en härlig fredag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0