Bränd!

Igår åkte jag och Kristina ut till Bettnes. Själva. Utan barn. Vädret var kanon, blåste lagomt ute vid havet. Vi tyckte knappt att solen var stark.
Men det kan jag säga att den visst var. Brände mig ganska bra på ryggen! Vi smörjde in oss med solskydd4 men givetvis aldrig där bak. Jag får skylla mig själv! Det värsta är att jag aldrig lär mig heller :)
Tur det är mulet idag så min hud får vila lite.
Annars var dagen jättebra! Så underbart skönt att få åka iväg med Kristina och bara vara vi. När jag kom hem passade jag på att låna lite fina kläder som jag kan ha på lördag. Hon lånade även en klänning av mig.

Idag är det som sagt mulet, jag är så sugen att åka och bada med Ronja, men givetvis inne. Simhallen eller Hörnefors kanske. Vet inte vad Erik har tänkt. Inga badväskor är då packade! :)

Ska dricka lite kaffe och höra vad lilla familjen vill hitta på idag.

Hoppas Ni får en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0