Dagen före

Idag är det tvättdag, jag har just varit ner och stoppat in de två första maskinerna. Ronja vilar lunch och Erik är och handlar. Vi får besök idag av Fredrik, Hanna och Alicia därför tänkte jag baka en äppelkaka. Till de äter vi nog vaniljvisp. Mumsigt!
Senare idag ska jag baka tårtan som jag ska bjuda på imorgon. Den går nämligen att frysa ner vilket är kanon. Vill ha det mesta gjort ikväll. Så jag kan njuta av min dag imorgon :)
Att fylla 25 känns inge vidare speciellt. Jag saknar känslan man hade på morgonen när man var liten innan familjen kom in och sjöng för än. Pirret och fjärilarna i magen. Att man legat vaken länge innan och lyssnat medan dom förberedde med tårta och paket och sedan när dom väl steg in i rummet låtsades sova :) Ganska gulligt ändå!
Nu längtar jag mer åt att få samla nära och kära för att ha en trevlig dag.
Till middag imorgon har jag valt sushi, längtar nästan mest till de ;)


Kommentarer
Postat av: Linda

När man fyller 25 ska man ju ha en stor fest. Jag väntar fortfarande på en inbjudan! ;D

Men fika och trevligt sällskap duger alldeles utmärkt det me =)

Puss!

2010-07-20 @ 11:38:01
URL: http://lappshakira.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0