Det kurrar

Allt är klart. Det ska bara in i ugnen så är middagen klar. Vi väntar även på våra vänner som snart borde dyka upp! Min mage kurrar!

Det gick bara bra att lämna Ronja idag, jag hoppas hon sköter sig snyggt idag/kväll. Hon har nämligen sovit dåligt på dagen så det kan bli gnälligt fram mot kvällen. Men det fixar dom säkert galant! Karin har ju 4 pojkar och pappa 2 barn så jag tror inte det blir några större problem där.

Kvällen innan vi ska lämna bort henne för natten får jag alltid lite ångest... Tanken att vi ska avboka så jag får spendera dagen med henne istället ploppar upp några gånger. Men jag tycker att det är nyttigt för både henne och oss att vara ifrån varandra några timmar (jag intalar mig det iaf). Sedan vill ju även pappa och Karin ha henne, själva. Rå om och skämma bort henne!
Vi måste dessutom träna lite, om en månad börjar hon förskolan!!! Och om en vecka börjar jag jobba!!! JAG VILL INTE. Jag vill vara hemma :) Tror jag har blivit lite bekväm av mig :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0