En toppenhelg!

Det blir inte mycket bloggande för mig nu förtiden. Finns nästan ingen tid för det. Vi njuter mest av ledigheten tillsammans. Just nu sitter jag på balkonen och lyssnar på musik. Härligt! Erik är och köper badringar till Hugo och Ronja, när dom vaknat efter lunchvilan åker vi på umelagun och badar. Väskan är packad och klar. Nu är det bara lilla tösen vi väntar på.

Helgen har varit superbra! I lördags var det tjejfest hos Marie på Umedalen, vi drack vin och hade lite tilltugg. Sedan åkte vi ner till Rex och dansade. En riktigt lyckad kväll. Vi har redan bokat in ännu en tillställning i sommar! Jag längtar.
Som tur va mådde jag toppen dagen efter så vi promenerade till bölesholmarna för att sola och bada. Eller det var bara Ronja som badade, jag tycket det var för kallt. Tydligen inte hon :) Vi ville dock inte att hon skulle vara i så länge så det blev ett kort bad MEN uppskattat.
Igår kväll gick vi ner på stan och åt på Harrys. Jättemysigt var det. Ronja var duktig under hela middagen. Eftersom vi glömde bort årsdagen så firade vi den i går i stället. Någon dag hit eller dit spelar väl ingen roll ;)

En kort resumé av de senaste dagarna. Några bilder blir det icket. Hittar nämligen inte igen kameran :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0