Första stegen!

Som jag har längtat till den dagen Ronja ska ta sina riktiga första steg. Igår var dagen då hon traskade 3-4 steg. Flera gånger dessutom. Jag var i chock i några minuter. Hade inte riktigt väntat mig de när jag ställde henne på golvet.
Stolt mamma, stolt pappa och väldigt stolt dotter. Hon såg så himla nöjd ut när hon kom och gick mot mig. Snart hänger hon med sina jämnåriga kompisar som kan gå.
2 juli, det ska jag skriva upp i hennes första bok nu så att det finns dokumenterat :)

Vi var i Stöcksjö igår och grillade. Satt ute och hade det jätte mysigt. Ronja var glad hela kvällen. Pratade och charmar oss alla hela tiden. Hon har sådant minspel. Det gulligaste är att hon pratar flera meningar och sedan "asgarvar" åt sig själv. Som om hon berättar en rolig historia som är jätterolig :) Det blir många skratt när vi umgås med henne. Hon är en rolig och glad tjej som gillar att spexa till det ibland. SÅKLART världens finaste och charmigaste om ni frågar mig & Erik, hihi.

Idag ska vi vara ute så mycket som möjligt!

Nu: Frukost

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0