Inte piggelin!

Jag var en snabbis på stan idag. Själv. Det är underbart att gå själv på stan! Shoppade lite underkläder (så mycket fint det finns på Lindex nu), volanger och puderrosa - I LIKE :) Blev även två styckna tröjor, en från HM och den andra från ginatricot.

Lilla gumman är inte kry idag! Tycker så synd om henne. Jag hoppas att hon mår bättre imorgon. Att vara så här hjälplös när hon inte mår bra känns i mammahjärtat. Jag kan bara trösta henne genom kramar, pussar. Hon somnade till och med i sackosäcken efter middagen, vilket i vanliga fall aldrig sker!

Om hon är pigg imorgon åker vi iväg och badar med familjen Sennström/Berggren (om det är fint väder förstås). Om inte är vi hemma och rår om vår älskade fina Ronja. Jag ska nog även passa på att måla några hyllor i köket vita också. Färga håret ska jag även hinna med.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0