regn och sushi hoppas jag på

Kameran är fortfarande borta! Förstår inte vart den kan vara! Lite irriterande faktiskt.

Vi började dagen med en morgonpromenad. Den blev inte överdrivet lång eftersom det började regna så då skyndade vi oss hem.
Nu är Erik och fiskar, Ronja sover och jag borde väl också vila. Är så trött. Vill bara lägga mig under täcket och stanna där. Det är inte min dag idag. Varför vet jag inte. Känner mig allmänt less på de mesta. Kanske är det vädret?

När Erik kommer hem åker vi till Melissa och Peter för att äta middag. Är det uppehåll ska vi grilla annars blir det sushi för tjejerna och pizza för grabbarna. Jag hoppas att det regnar :) Har velat äta sushi länge nu!
Senare på kvällen åker jag och Melissa till Frida. Tjejsnack och kaffe!
Erik och Ronja stannar nog kvar på Tomtebo tills det är läggdags för lilla fröken.

Nu ska jag vila (bara för att jag skriver så kommer Ronja snart vakna).

Kommentarer
Postat av: Elin

Haaallooo ! Vi trodde inte att det funkade för er eftersom vi inte hört något så kanske vi kan skjuta på det? Planerade in en helg på ön nu, Lisa kommer hem från Afrika imorgon så vi tänkte umgås. Kramis!

2010-07-13 @ 19:15:14
URL: http://elinlinneaandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0