Ronja har inte varit så här lycklig på länge

Den här dagen har varit helt perfekt. Ronja har nog inte varit så här lycklig på väldigt länge. Självklart blir jag och Erik lyckliga och glada av att se henne så. Vi åkte nämligen iväg till umelagun. Det är orsaken till Ronjas lycka. Hon ÄLSKAR att bada!!
Det blev strålande sol idag och väldigt varmt så vi tyckte att det skulle passa så bra att åka dit.

Hon blev så sur när vi skulle kliva upp :) Vi badade två gånger. Den andra gången var vi i ett bra tag. När hon badat andra gången ville vi upp så jag gav henne till Erik, men hon skrek och ville till mig igen. Så hon fick bada ännu mer. Hon skrattar, plaskar, pratar högt med alla andra barnen. Hon är helt orädd för vatten! Våran älskade badtjej. Om vi ska dit fler gånger i sommar? Ja vad tror ni :)



Gunga i vattnet var kul




Äntligen får jag bada i bassängen..


Dricker festis efter badet




Plaska är så roligt


Jag ångar inte en sekund att vi gick babysim!

Kommentarer
Postat av: Sofia

Vilka härliga bilder! Jag längtar till vi ska bada på Umelagun med Amanda :)

2010-07-09 @ 17:57:21
URL: http://sofiaahlehjelm.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0