Ser fram emot kvällen

Idag har vi spenderat dagen på Tomtebo med Melissa och Lewis. Vi har lunchat, promenerat och bara haft en mysig dag. Jag bjöd även hem dom på middag, grillat är det som vi bjuder på. Gott!
Efter middagen lämnar vi barnen och killarna hemma. Vi åker och hälsar på Frida som är i Umeå. Det ska bli SÅ kul att få träffa henne. En tjejkväll med ett glas rött är vad som står på menyn! Härligt!

Ronjas rutiner idag har blivit helt kaotiska. Hon vaknade fem i morse, vilket resulterar i en tjej som typ inte vill sova. Utan den blir en del gnäll! Nu har vi lagt henne i sänge i hopp om att hon vill ta en nap. Annars får Erik det nog jobbigt ikväll :)
Jag känner mig helt slut, är inte direkt van att stiga upp den tiden. Så jag hoppas såklart också på en nap nu :)


Kl. 05.00 är hon pigg och glad. Jag däremot intar ofta soffläge den tiden på morgonen :)


Frukost


Smörgås är en favorit


Mätt och belåten


Söta Lewis som blivit så stor! Ronja är väldigt intresserad av honom.
Vill gärna pilla och peka i ansiktet :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0