Ett underbart gäng!

Det blev sent, men oj så skoj vi haft ikväll! Grillat gott, druckigt gott vin, lekt lekar, sjungit singstar. En LYCKAD kväll! Jag är så glad och lyckligt lottad som fått komma in i en sån fin familj! Vilket härligt gäng!
Eriks bror Mårten sover över hos oss inatt. Just nu sitter dom på balkongen och pratar..
Jag ligger i sängen och lyssnar på Rising girl - Lovestoned, en av mina favoriter just nu faktiskt.

Från vänster:
Daniel, Håkan, Edward, Magnus, Sofia, Jonas, Hanna-Lii, Mårten


Från vänster:
Erik, Nina, Elin, Gabrielle, Mathias, Nettan


Mathias och Daniel


Ida, Hanna-Lii, lilla-Åke


Laddar inför femkampen :)


Golf var en av grenarna. Närmast vann, vi kom sist :)


Inte det bästa slaget..


Mårten, Gabbe, Sofia


Min finaste hälft♥


Jag kommer somna med ett leende på läpparna, så kul har jag haft det! TACK underbara Ni!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0