torsdagshäng!

Vilken underbar kväll vi hade igår. Maten blev helt perfekt, efterrätten likaså. Vi spelade även sällskapsspel, tjejerna mot killarna. Självklart vann jag och Melissa båda gångerna. Kvällen kunde inte bli bättre om man frågar mig ;) Jag har kanske skrivit det förr men vi har aldrig tråkigt med Melissa och Peter. Det blir alltid mycket skratt!
Tog en hel del kort, faktiskt. Brukar oftast ha kameran liggande framför näsan men ändå så lyckas jag alltid glömma. Men inte denna gång :)

Peter och Erik


Lewis och Ronja blir mer och mer nyfikna på varandra


Underbara barn!


Vi spelade cranium


Sammarbete


Jag i min nya tunika som jag älskar!


Fina Lewis och Melissa


Här var vi allvarliga.. :)


TACK för igår!




Om ett litet tag kommer Melissa och Lewis hit. Vi ska traska vidare till Linda för mammafika. Även Marie och Mathilda skulle dit. Så det ska bli trevligt!

Kommentarer
Postat av: Åsa

Säg till när nästa fika är så kommer jag och Tyra! :)

2010-07-23 @ 14:17:39
URL: http://ausaisaksson.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hahaha, jag ser helt sjuk ut på bilden med mig och lewis, psyko leendet haha!!! Söt ronja i papiljotterna och mussetröjan, sjukt fin kombo!! hon e sååå fin lillhjärtat! Vi ses när vi e hemma från campingsem. i Pité! Pussen!!

2010-07-25 @ 22:53:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0