Trivs hemma

Jag och Erik diskuterade det ikväll att vi trivs så bra här hemma. Vi tycker att vi fått det så fint här nu. Det är våran stil nu. Stilrent, ljust och mycket kort.
Det är viktigt att man trivs i hemmet. Om man haft en jobbig dag på jobbet tex så ska det kännas skönt att få komma hem och bara koppla av. Eller om man varit borta så ska det vara roligt att få komma hem, "borta bra men hemma bäst".
Det bästa är att jag får bo i den här fina lägenheten tillsammans med mina fina älsklingar som jag älskar mest av allt!

Imorgon är det fredag och det sägs att det ska bli fint väder, i så fall cyklar vi iväg på picknick vid vattnet!
Hoppas Ni har en lika bra kväll som vi.

Kommentarer
Postat av: Elin

Men huvva :p Då vill jag hellre ha Malins bullar. Vad tycker egentligen lilla Ronja om lukten av SUR strömming?:)

2010-07-01 @ 21:45:32
URL: http://elinlinneaandersson.blogg.se/
Postat av: Elin

Jaa jaa jaa :) Det tycker jag med! Jag & Erik pratade någon kväll om att det var skamligt att vi inte setts något! Annat kan man inte säga:) När tro? Någon gång under er semester? En onsdag? En helg?

2010-07-02 @ 10:29:15
URL: http://elinlinneaandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0