Vi är så dåliga..

Beror det på att jag nyss tagit semester eller att jag är mamma och glömmer allt annat? Den 1 juli har jag och Erik årsdag. Tror ni vi kom ihåg det? Haha, svar: Nej!
Jag som oftast har väldigt bra koll på det mesta med datum. 5 år var det i alla fall den 1 juli. Ibland känns det som vi varit tillsammans hela livet :)
Kan inte tänka mig att leva utan Erik. Han är bästa på många sätt!

Förlovningsdagen som snart närmar sig ska jag komma ihåg! Jag blir nästan rädd för mig själv hur mitt minne har blivit nu på slutet. Jag kommer säkert glömma bort min egen födelsedag. Jag hoppas någon annan kommer ihåg den så jag blir påmind :)

Nu ligger Ronja och pratar isängen, dags att hämta henne!

Kommentarer
Postat av: Linda

Jag kommer komma ihåg din dag =)

2010-07-05 @ 11:22:19
Postat av: Elin

Då har vi efter familjeråd arbetat fram 2 förslag :-) fredag 16/7 - lördag eller så måndag 26/7 till tisdag ? Kraaaam

2010-07-05 @ 13:41:31
URL: http://elinlinneaandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0