Virriga föräldrar

Nu är kameran borta IGEN. Jag förstår inte hur vi (läs jag) alltid lyckas virra bort den.. Den kan och andra sidan vara Ronjas fel också. Hon brukar sitta och titta på bilderna vi har tagit. Hon kan både trycka på on för att se bilder, skrolla vidare och stänga av den. Tror Ronja rent ut av får hoppa över förskolan och hoppa på första klass på en gång! ;)

Vi har en trött tjej här hemma så nu är det vällingdags för henne. Hon är betydligt piggare idag! Det är jag glad för. Imorgon ska hon få sova över hos pappa och Karin. Redan vid 13-14 tiden ville dom ha henne. Om det är uppehåll och fint väder skulle dom picknicka :)

Nu ska jag ta tag i Eriks kaluffs, snygg(are) ska han bli :)

Sedan ska vi se Brothers.

Hoppas ni har en fin fredag kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0