En regnig tisdag!

Idag kör vi en hemmadag. Vädret talar inte för att vi ska gå ut. Ronja och andra sidan hade säkert velat de, men inte hennes mor.
Tv:n är på, just nu ser vi barnprogram. Ronja tittar och verkar intresserad! Det är tvätt som hänger överallt i vardagsrummet. Det hade inte hunnit torka så vi blev tvungen att hänga upp det i lägenheten!

Det som saknas en regnig tisdag när man inte vill gå ut är godsaker som godis & Erik (i och för sig är han också en godsak). Han jobbar kväll. Det finns en positiv sak med att han jobbar kväll - plugga. Jag pluggar som bäst när Ronja sover och Erik är borta. Ingen stör! Dessutom känns det alltid så tråkigt att sitta och plugga när jag hör hur Erik & Ronja busar. Ikväll ska jag göra bort allt!

Nu ska jag sätta igång lite kaffe och börja ta fram lite mellis till Ronja.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0