Inte utan min kudde

Utan kudde kan Ronja i princip inte komma till ro och sova. Snutten duger inte! Jag som hade hoppats på den i stället, kudden är så bökig att ta med :)

Vi har varit en sväng på stan idag, jag har köpt en ny cykelsadel. Den jag har nu är alldeles hålig så det ser ut som jag kissat ner mig när jag cyklat om det har regnat.
Efter stan gick vi till famor för att fira G. Ronja åt massor med glass. Min farmor är expert på ge henne gosaker. Ronja blir glad och äter & smaskar & mumsar på. Men hennes mamma är inte alltid lika överförtjust. Nån måtta på gosaker finns det men inte när det gäller min farmor :)

Krillan ska strax dyka förbi, kul och får surra lite!


Ronja ligger just nu på balkongen och sover sött! Har insett att jag kanske klätt henne lite mycket.
Hon är väl sjöblöt i svett när hon vaknar :) Stackarn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0