KLART!

Arbetet är nu inlämnat. Det känns så bra! Tycker jag är värd ett bra betyg nu också, hoppas min lärare tycker lika dant. Imorgon ska jag lämna in sista uppgiften som hör till arbetet. Har ingen ork att plugga mer.
Ronja är inte piggelin idag. La isäng henne för ett tag sedan. Tror det är tänder på g. Jag hoppas att det är orsaken! Lillstumpan♥

Imorse besökte vi förskolan Ronja ska börja på. Det kändes jättebra när vi gick där ifrån. Så himla spännande att Ronja blir ett litet förskolebarn i augusti. Lilla Ronja har blivit "storatjejen".

Ligger efter lite med bloggandet märker jag. Har massor med bilder att lägga upp. Men det får bli senare. Jag ska fortsätta med maten nu.
Hörs!

Kommentarer
Postat av: Anna

Vart ska hon börja? :) Nyfiken eftersom vi också bor på Teg :)

2010-06-17 @ 21:51:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0