Låt fler hjärtan slå!♥

Idag har vi knappt varit hemma alls..

Vi har varit på Ersboda och firat min lillebror som fyller år idag. Jag och Ronja, Erik jobbade (och jobbar än). Vi åkte strax efter lunch och kom hem för ett tag sedan.
Det har varit en bra dag, vi har varit ute nästan hela tiden. Ronja har lekt i sandlådan, gungat, åkt rutschkana, busat med sina kusiner och ätit tårta. Direkt vi kom hem fick hon bada, sand överallt! En liten lortgris helt enkelt :)

Erik slutar vilken minut som helst och medan jag väntat på honom har jag skänkt en slant till hjärt-lungfonden. Alla mina tankar går till F med familj!♥
LÅT FLER HJÄRTAN SLÅ!



http://www.hjart-lungfonden.se/sv/HLF/HLF/

Kommentarer
Postat av: Mel

Hej Babe! Glöm inte maila mig receptet ;) Vi ses på torsd! Kramen

2010-06-29 @ 23:38:07
Postat av: frida

Tack Malin! Tänk vilken fin sak du gjort nu för mååånga familjer.:) Puss och kram

2010-06-30 @ 11:52:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0