Lugg och världens sötaste ♥









Jag har nyss lagt i säng Ronja i hopp om att hon vaknar tidigt imorgon (hmm, konstigt tycker ni). Men eftersom jag har samtal med min lärare kl 9.00 imorgon bitti så hoppas jag kunna lägga i säng lillstumpan till dess. Ronja har länge haft två sovpass. Tanken är att vi snart ska gå över till ett (efter lunch). Vi startar med dessa rutiner på tisdag då det passar oss bättre! Jag hoppas alltså att hon vaknar runt 6.00 imorgon :)
Nu sover hon säkert till 7.30 bara för att! Jaja, vi får se hur det blir. Självklart kan jag ha samtalet ändå. Men jag vill helst ha lugn och ro eftersom det är viktiga saker vi ska diskutera!

Jag har länge sagt att Ronja inte ska ha lugg. Tycker det är så gulligt med klämmor på sidan, som hon brukar ha. Men jag ville prova och se hur det blev. Tycker hon blev riktigt söt. Det är så sött med lugg och två små toffsar på sidan också. Hon har dock inte så långt hår än, men snart! Lite smått ojämt är det också. Det var inte det lättaste att hålla henne stilla kan jag säga. Fick muta med lite mariekex, hihi.

Erik slutar 22.15 ikväll så jag ska tjuvstarta med six feet under. Vi hann inte se klart ett avsnitt igår, jag har fått ett godkännande från honom. SÅ det är okej! :)

Kommentarer
Postat av: Lindis

Trodde inte att hon kunde bli sötare, men joo, rackarns så fin dotter du har Malin!

Hinns ÖF med imorgon? När tänkte du?

2010-06-13 @ 19:48:17
URL: http://lappshakira.blogg.se/
Postat av: Åsa

Hallå!

Det blev jättefint :) jag ska klippa lugg på Tyra sen när hon får lite längre hår :)



Vardagsrummet blev också jättefint :)



/Åsa

2010-06-13 @ 22:50:34
URL: http://ausaisaksson.blogg.se/
Postat av: Melissa

Hej Babe! Gud så söt prinsessan blev! Åh man riktigt smälter! hon blev såååå söt!! puss!

2010-06-14 @ 08:11:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0