Måste få klaga lite!!!

Energin är noll hos mig nu!
Jag vill bara kasta denna dator ut genom fönstret, det är den som förstört min kväll!! Eller så är det jag som är så jäkla kass!
Jag har suttit i 5 timmar och fixat på min rapport. Den blev så bra tillslut! Jag var så nöjd och framförallt stolt över mig själv!
Vad händer..? Vågar jag ens säga!
Jag har inte sparat arbetet på datorn, arbetet finns såklart kvar men inte mina ändringar (som BARA tog 5 timmar). Hoppas ni förstår ironin!
Jag känner mig värdelös ikväll. Kass.
Var bara så glad att jag gjort klart allt ikväll, så jag kunde njuta av Erik & Ronja imorgon. Men icket.
Imorgon bitti kanske jag fått tillbaka lite energi. Måste hitta energin!

Måste bara klaga!
Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0