Min slutsats: Hon är för nyfiken!

Det var inget direkt stanväder idag. Ronja höll sig i alla fall vaken till efter lunch då vi traskade ner. Hon somnade ganska direkt i vagnen. 3 presenter inhandlades. Nu är det gjort! Jag är nöjd med inköpen!
Dock så vaknade Ronja efter 45 minuter, ville inte sova mera. Regnet öste och hon ville inte sitta under regnskyddet. Huvudet och armarna var utanför. Hon såg väldigt söt ut och var väldigt blöt när vi kom hem. Vi har en tjej som älskar vatten :)
Det blev mellis när vi kom hem sedan provade jag att lägga henne i vår säng så vi kunde vila tillsammans. Dålig idé! Hon vill bara busa och skutta runt. SÅ därvör har jag nyss lagt över henne i hennes säng. Hon ligger och pratar för fullt. Jag hoppas hon vill komma till ro och somna in några timmar. Hon behöver det. Även jag :)
Summan av kardemumman = jag tänker inte gå med Ronja på stan när hon ska sova. Hon är för nyfiken :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0