Mysig helg

Godmorgon! Redan söndag, helgen har varit lugn och skön. Erik var ledig fredag och lördag.
Igår var vi ute med husbilen, Eriks föräldrar var såklart också med. En liten tripp tog vi. Mysigt!
På kvällen hade vi en riktigt mysig kväll. Jag hade köpt ost, chips, dip, godis och loka. Massor med ljust tände vi och hade en six feet under kväll. Tror vi hann med 4 avsnitt innan det var dags för sängen.
Erik ställde klockan i natt för att se ufc. Så när Ronja och jag vaknade var han fortfarande vaken. Förstår fortfarande inte varför det är så viktigt att se live när det är mitt i natten! :)
Nu har han lagt sig för att få sova några timmar, så han orkar med jobbet senare idag.

Jag ska passa på att plugga idag när Ronja sover. Har en inlämningsuppgift som jag skulle vilja bli klar med. Innan midsommar vill jag ha allt klart! Mitt mål! Jag ska njuta av min semester som börjar första juli!

Nu: Kaffe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0