Nyttigare liv!

Jag känner mig mör efter gårdagens spinning! Det var riktigt jobbigt faktiskt. Musiken var väldigt bra! Det är så viktigt med bra musik när man tränar, iaf för mig. Så det var kul men jobbigt!

Idag ska jag skicka in en kopia på mitt arbete. Lite nervös är jag! Men det känns riktigt bra och jag är nöjd. Sedan finns det säkert små saker som behöver justeras. Därför är det så bra att jag har möjlighet att skicka in en kopia på det för att sedan räta till ev saker. Nu vill jag lägga detta arbete på hyllan med ett bra betyg och sedan ta sommarlov!

Efter lunch åker jag och Ronja till coop för att veckohandla. Lika bra att göra bort det på dagen! Hade dock varit skönt att ha med Erik, speciellt när alla matkassar ska bäras in. Men jag ska ringa min farmor och se om hon vill följa med (inte för att bära kassar utan för sällskapet skull, dessutom är hon så förälskad i Ronja så då får dom möjlighet att träffas också)
Vi ska börja ett lite nyttigare liv nu, när det gäller kosten. Det blir mer sallad och grönsaker och mindre pasta/ris/potatis. Det känns bra att göra det den här tiden på året, då man vill vara ute mer och att maten ska gå snabbare att laga. Matlistan jag skrev igår ser lite annorlunda ut. Listan på grönsaksavdelningen är låång.
Har ni några goda rätten som är lättlagade, kom gärna med tips!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0