Pizza & farsan

Till middag idag blir det hemmagjord pizza. Jag har köpt skinka, mozzarella, ruccola, tomater, ost och massa annat gott. Det är mysigt att göra pizza ihop. Efter middagen ska jag se om jag får med lilla familjen på en promenad. Eller kanske en cykeltur ut till Stöcksjö. När det är fint väder vill jag passa på att vara ute mycket!
När Ronja har vaknat ska vi nog ta en prommis.. igen!

Ikväll när Ronja har lagt sig för natten ska vi se Farsan. Den här typen av svenska filmer gillar jag. Därför hoppas jag att den är bra. Jag vill avsluta dagen med ett leende på läpparna. Och andra sidan ska det krävas mycket idag om jag ska bli på dåligt humör!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0