Blandade bilder

Godmorgon! Ronja tog en ordentlig sovmorgon idag, halv nio hämtade jag henne! Tror dock inte hon sov så länge men hon var snäll som gav sin mor lite extra sömn.
Planen var att hon skulle få ta en liten nap nu på förmiddagen eftersom vi ska på namnfest idag. Det blir nog kanon ändå. Trist bara att vädret inte ville vara med oss idag.

Igår blev den lite shopping för oss. Jag och Ronja träffade upp Linda och Hugo på stan. Vi passade på att gå till Pop där det var rea. Två byxor och en tröja fick Ronja.
Nå mer än så handlade vi inte. Förutom fika på station. Ronja och Hugo var så söta i matchande kläder! Tog dock inga bilder.

På kvällen umgicks vi med Kristina, det blev fredagsmys med glass, godis, melon, popcorn. Jag har varit dålig på ta kort nu på slutet. Här nedan kommer lite blandade bilder!

Söt som socker


Lillan äter kex och ser barntv


MYSIG lunch på gräset utan för oss


Fina Ronja som nyss ätit jordgubbar (Jag älskar den här bilden)







Nu: Glad, utvilad och busig


Ronja kan inte gå riktigt än, men hon tränar hela tiden. Står länge själv men blir för feg när hon ska gå ett steg så hon slänge sig i famnen på en! Snart traskar hon runt :)

Imorgon åker vi på IKEA, jag längtar!

Kommentarer
Postat av: Åsa

Jag har klippt lite lugg på Tyra nu :) det är så himla gulligt! Ses på måndag:) för du vet det är fika hos mig efter klockan 13? :)

2010-06-19 @ 10:39:35
URL: http://ausaisaksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0