Kaffelatte

Nu ligger äntligen lilla gumman i sängen. Hon somnade väldigt snabbt!
Erik cyklade iväg och tränade med Magnus på usm. Jag skippar joggingturen, Linda kunde inte heller så då blev jag lat. Jag ska passa på att njuta av ensamheten ett tag, håller på koka kaffe så jag piggnar till en aning.
Kom även på en sak till min önskelista. Dock väldigt dyr. Men önska får man! Nämligen en kaffelattemaskin. Eller en mjölkskummare skulle inte sitta helt fel heller. Och den är betydligt billigare! Dessutom har jag redan latteglas som jag fått av pappa!
Visst ser det rätt gott ut?



Vagnen är alldeles nyss beställd, Erik litade på mina ord vilket han gjorde rätt i. Glad är bara förnamnet. Förstå att gå runt i en smidigare och nättare vagn under sommarn och dessutom som är lätt att ta med! Perfekt!

Lite kvällsmys





Kommentarer
Postat av: LLLLLL

Visst ska du ha födelsedagsfest??!! vavavavvavavva??!! Annars får du ingen present!!!!!!!

2010-06-03 @ 12:12:38
URL: http://lappshakira.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0